reklama

Kto som?

Chvíľa na sebareflexiu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: http://bighouse.sk/pravo/images/otaznik.jpg)

Som kvet, ktorý svojou nevýraznosťou zaniká medzi ostatnými...?

Som strom, ktorý neprináša žiadnu úrodu...?

Som malá šedá myška, ktorá sa zo strachu neustále ukrýva vo svojej nore...?

Som pohodená hračka, ktorá sa už druhým znudila...?

Som štetec, ktorý už nenamaľuje žiadny obraz...?

Som rozbité okno, po ktorom neustále stekajú kvapky dažďa...?

Som slnko, ktoré prekrylo veľké čierne mračno...?

Som most, ktorý zničila prívalová vlna...?

...

Alebo:


Som len obyčajný kvet, avšak svojou vôňou spríjemňujem svoje okolie...?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som strom, v tieni ktorého nájdu odpočinok nielen zvieratá, ale aj ľudia...?

Som malá šedá myška, ktorá sa nedá len tak ľahko chytiť mačke...?

Som hračka, ktorá dokáže zaujať pozornosť aj dospelého...?

Som malý štetec v rukách Boha, ktorý si vybral, aby mohol maľovať v srdciach iných...?

Som okno, cez ktoré preniká do miestnosti svetlo...?

Som slnko, ktoré svojimi hrejivými lúčmi prináša teplo a navracia radosť...?

Som most, ktorý spája dva brehy rieky...?

...

Máme na výber dve možnosti: môžeme sa na seba pozerať negatívne a utápať sa v sebaľútosti, alebo sa budeme na seba pozerať pozitívne a hľadať to, čo je dobré a správne. Všetko záleží len od nás... Dúfam, že zvíťazí tá druhá možnosť;-)

Zuzana Hollá

Zuzana Hollá

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To podstatné je očiam neviditeľné. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaZamysleniaAko z rozprávkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu