reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Hollá

Zuzana Hollá

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To podstatné je očiam neviditeľné. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaZamysleniaAko z rozprávkySúkromnéNezaradené

reklama

Zo života

Spravodlivý je len na ťarchu

Zuzana Hollá

Spravodlivý je len na ťarchu

Aké pravdivé slová. Alebo sa mýlim? Myslím, že nie. Myslím, že veľa ľudí takto uvažuje...zvlášť vtedy, keď sa snažia získať niečo pre seba nekalým spôsobom, ale prekážajú im v tom iní.

  • 23. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 310x
  • 0
Prečo toľko agresie a zákernosti?

Zuzana Hollá

Prečo toľko agresie a zákernosti?

Vo svete je stále veľa agresivity a zákerných ľudí. Každý deň sme toho svedkami, či už priamo, alebo nepriamo prostredníctvom televíznych správ. Kde sa to v nás berie? Prečo toľko agresivity a násilia? Prečo nedokážeme problémy riešiť pokojnou cestou, ale hneď reagujeme podráždene a s hnevom? Príčin môže byť veľa, avšak asi najhlavnejšou z nich je nedostatok lásky. Hnev, agresia je totiž opakom lásky. Je to nedostatok lásky.

  • 28. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 0
Zbohom Nikol...

Zuzana Hollá

Zbohom Nikol...

Mala len 19 rokov...celý život pred sebou...ale smrť sa rozhodla inak...

  • 17. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 544x
  • 23
Inšpirácia na výzdobu pomníkov

Zuzana Hollá

Inšpirácia na výzdobu pomníkov

Blíži sa sviatok všetkých svätých a pamiatka zosnulých, kedy častejšie ako inokedy navštevujeme hroby svojich blízkych, aby sme si ich uctili a v modlitbách na nich spomenuli, a tak vám ponúkam inšpiráciu na výzdobu pomníkov...

  • 12. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Aká pocta...

Zuzana Hollá

Aká pocta...

Neuveríte, aký som mala dnes zážitok...

  • 16. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
reklama
Mojim rodičom

Zuzana Hollá

Mojim rodičom

List dcéry svojim rodičom.

  • 2. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Človek s veľkým "Č"

Zuzana Hollá

Človek s veľkým "Č"

Aký je to prosociálny človek? Nájde sa medzi nami aspoň jeden taký?

  • 18. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
POZOR! Mám menovkyne!

Zuzana Hollá

POZOR! Mám menovkyne!

Dnes som dostala správu od mojej menovkyne. Vraj fotka, ktorú mám zverejnenú na blogu, sa na ňu podobá a chcela, aby som si ju zmenila.

  • 16. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Mám problém – čo s ním?

Zuzana Hollá

Mám problém – čo s ním?

Volala jej známa, že má problém a je veľmi zúfalá...

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Buďme voči sebe pozornejší

Zuzana Hollá

Buďme voči sebe pozornejší

Na predmete prosociálnej výchovy mali študenti za úlohu zinscenovať situáciu, v ktorej pozorovali reakcie ľudí...

  • 18. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu